Продавець myEshop – інтернет-магазин одягу, взуття, аксесуарів та товарів для дому розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1376 відгуків
Доставка безкоштовна при вартості замовлення від 850 грнДетальніше

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

myEshop – інтернет-магазин одягу, взуття, аксесуарів і товарів для дому

+380 (96) 406-32-21

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 850 ₴.За умови 100% попередньої оплати. Доставка відбувається згідно з тарифами та умовами Укрпошти. Післяоплати при доставці Украпоштою немає. (Орієнтовний термін доставки 7-10 днів) Продавець не несе відповідальності за терміни доставки перевізником. У випадку підвищеної терміновості отримання замовлень прохання вказувати бажаний термін прибуття при замовленні, для корегування менеджером способу доставки з метою зробити можливим задоволення умов терміовсті покупця.
  • Магазини RozetkaБезкоштовна доставка. Пром-оплата (Орієнтовний термін доставки 7-10 днів) Продавець не несе відповідальності за терміни доставки перевізником. У випадку підвищеної терміновості отримання замовлень прохання вказувати бажаний термін прибуття при замовленні, для корегування менеджером способу доставки з метою зробити можливим задоволення умов терміовсті покупця.
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 850 ₴.

Способи оплати

  • Пром-оплатаМінімальна сума замовлення від 200 грн
  • Оплата за реквізитами
  • Післяплата● Мінімальна сума замовлення: від 200 ГРН. ● Відправка товару відбувається за умови авансового платежу в розмірі 150 ГРН.

Гарантія:

Якщо замовлення отримано у встановлений законодавством України термін, клієнт може в разі часткової або повної оплати повернути товар. Після отримання та перевірки товару, згідно з нормами та правилами, зазначених у статті 9 законом України «Про захист прав споживачів», компанія поверне гроші на картку клієнта після обов'язкового заповнення клієнтом бланка повернення.

Товар можна повернути тільки впродовж 14 днів із дня купівлі, якщо:
‣ товар не використовувався, збережений його товарний вигляд, властивості, фабричні ярлики та немає пошкоджень упаковки;
‣ у разі обміну та повернення вартість доставки оплачується клієнтом;
‣ якщо був отриманий бракований товар або доставлений товар не того розміру, вартість зворотного доставляння оплачує інтернет-магазин;
‣ товар не входить до списку товарів, які не підлягають обміну або поверненню в облік Кабінетом Міністрів України.
Кольори та відтінки товарів на світлинах на сайті можуть відрізнятися від дійсних кольорів і відтінків товарів через особливості передавання кольорів моніторів і дисплеїв.

Виробник має право вносити зміни в зовнішній товар, не попереджаючи про це інтернет-магазин. Претензії в таких випадках клієнт відправляє виробнику, а не інтернет-магазину.

Якщо в замовленні клієнта є товари з «Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню)» (https://bit.ly/33YOtIB), такі товари не приймаються назад і кошти з них не повертаються. Якщо в замовленні клієнта є як товари, які не підлягають обміну (поверненню), так і товари, які обміну (поверненню) підлягають, інтернет-магазин приймає назад і повертає кошти тільки за товари, що підлягають обміну (поверненню).

Зверніть увагу! Під час отримання замовлення в поштовому відділенні, покупець зобов'язаний оглянути товари. Роблячи огляд товарів у присутності працівника пошти, переконайтеся в тому, що комплектація, розміри та колір товарів відповідають замовленим, а також не мають ознак браку.

Забираючи товар із поштового відділення, ви автоматично підтверджуєте, що переконалися в кількості та кольорі товару в замовленні без браку.

Якщо товар належної якості, але під час отримання замовлення виявили, що не підходить розмір (при цьому на сайті розмір і заміри вказані коректно), ми робимо заміну товару з правильним розміром, але не повернення грошей. Витрати на послуги транспортних компаній у такому разі оплачує покупець.

Підкреслюємо, що до оформлення замовлення треба уважно перевірити заміри на сторінці товару.

Зверніть увагу! Надсилання замовлень здійснюється через 3–5 днів після оплати на розрахунковий рахунок.

Шановні покупці! При отриманні замовлення обов'язково проведіть його огляд. Можливі претензії щодо кількості, якості і т. п. приймаються в момент отримання товару.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Бронювання товарів здійснюється на 48 годин
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Бронювання товарів здійснюється на 48 годин.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner