Продавець myEshop – інтернет-магазин одягу, взуття, аксесуарів та товарів для дому розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1361 відгук
Доставка безкоштовна при вартості замовлення від 850 грнДетальніше

myEshop – інтернет-магазин одягу, взуття, аксесуарів і товарів для дому

+380 (96) 406-32-21

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Після отримання товару, клієнт може у разі часткової або повної оплати повернути товар. Після отримання та перевірки товару, згідно з нормами та правилами, зазначеними у статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», компанія поверне гроші на картку клієнта після обов'язкового заповнення клієнтом бланка повернення. Кошти повертаються протягом 1-3 робочих днів з 2 по 25 число кожного місяця. Товар можна повернути лише протягом 14 днів з дня покупки, якщо: ‣ товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, властивості, фабричні ярлики та немає пошкоджень упаковки; ‣ у разі обміну та повернення вартість доставки оплачується клієнтом; ‣ якщо було отримано бракований товар або доставлено товар не того розміру, вартість зворотної доставки оплачує інтернет-магазин; ‣ товар не входить до списку товарів, які не підлягають обміну або поверненню в облік Кабінетом Міністрів України. Кольори та відтінки товарів на фотографіях на сайті можуть відрізнятися від дійсних кольорів та відтінків товарів через особливості кольоропередачі моніторів та дисплеїв. Виробник має право вносити зміни до зовнішнього вигляду товару, не попереджаючи про це інтернет-магазин. Претензії у разі клієнт відправляє виробнику, а чи не інтернет-магазину. Якщо на замовлення клієнта є товари з «Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню)» (https://bit.ly/33YOtIB), такі товари не приймаються назад і кошти на них не повертаються. Якщо у замовленні клієнта є як товари, які не підлягають обміну (поверненню), такі товари, які обміну (поверненню) підлягають, інтернет-магазин приймає назад та повертає кошти лише за товари, що підлягають обміну (поверненню). Зверніть увагу! Під час отримання замовлення у поштовому відділенні покупець зобов'язаний оглянути товари. Роблячи огляд товарів у присутності співробітника пошти, переконайтеся, що комплектація, розміри та колір товарів відповідають замовленим, а також не мають ознак браку. Забираючи товар із поштового відділення, ви автоматично підтверджуєте, що переконалися у кількості та кольорі товару у замовленні та відсутності браку. Якщо товар належної якості, але при отриманні замовлення виявили, що не підійшов розмір, ми робимо заміну товару, з поверненням коштів за першу покупку та подальшою оплатою заміненого товару. Витрати послуги транспортних компаній у разі оплачує покупець. Наголошуємо, що до оформлення замовлення треба уважно перевірити виміри на сторінці товару

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner